logo
Logo Gardoné B.V.

Rayonmanager Schoonmaak

Uitdagende operationeel leidinggevende rol binnen de facilitaire dienstverlening in regio Utrecht

Wat is de context
Onze klant is een dienstverlener binnen de schoonmaakbranche. Ze leveren al meer dan 40 jaar diensten op het gebied van schoonmaak. Onder het motto ‘laten we het samen schoonhouden!’ beloven ze een schone leef en werkomgeving aan hun klanten. Daarbij spreken ze de mensen aan om het ook schoon te houden. Kernwaarden zijn betrokken, bekwaam en trots. Hun medewerkers herkennen zich zelf in deze waarden. Onze opdrachtgever is te typeren als een middelgroot schoonmaakbedrijf. Ze werken landelijk vanuit meerdere regiokantoren. Voor het district Utrecht zijn we op zoek naar een Rayonmanager voor een tweetal grote zorginstellingen.

Wat ga je doen
Als Rayonmanager verzorg je de dagelijkse aansturing. Je rapporteert aan de Districtsmanager. Binnen locatie Utrecht ben jij verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van de operationele organisatie. Hierbinnen vallen o.a. twee hele grote zorgobjecten. De Rayonmanager zorgt voor een optimale dienstverlening bij de opdrachtgevers. Hij houdt zich hierbij aan de contractuele afspraken. De Rayonmanager stuurt en coacht actief het team van (ambulant) objectleiders, voorwerkers en interieurverzorgers aan door middel van het houden van werkoverleggen, het geven van instructies, het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken.Hierbij staan medewerkers-, klant- en aandeelhouderstevredenheid centraal.

Wat heb jij te bieden
Je bent een ervaren operationeel leidinggevende professional. Je hebt ruime ervaring in een soortgelijke rol binnen de facilitaire dienstverlening. Daarnaast breng jij het volgende mee:

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Ervaring in zorg is een pré;
  • Je bent in staat om processen te doorgronden;
  • Je bent kwaliteitsbewust;
  • Je hebt inzicht in financiën en bezit administratieve vaardigheden;
  • Je hebt commercieel inzicht zowel bij bestaande als potentiele klanten;
  • Je kunt goed luisteren en bezit coachende en leidinggevende vaardigheden;
  • Je werkt graag zelfstandig maar bent tevens ook een teamplayer;
  • Je hebt relevante en aantoonbare werkervaring in facility management;
  • Gedreven, analytisch, oplossings- en resultaatgericht en gevoel voor (politieke) verhoudingen;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift.

Wat mag jij verwachten
Je krijgt een verantwoordelijke functie bij deze maatschappelijk betrokken organisatie. Je krijgt volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en eigen initiatief. Daarnaast ontvang je een prima salaris op basis van een 38-urige werkweek en uiteraard een auto en telefoon.

Informatie en solliciteren:
Reageren op deze vacature doe je door je cv met korte motivatie te sturen naar Angelique Nijssen (angelique@revitage.nl).

Previous

Next

Comments are closed.