logo
Logo Gardoné B.V.

Projectleider logistiek

Ben jij die ervaren Projectleider met ervaring binnen een logistieke omgeving (Utrecht) die wij zoeken?

Onze opdrachtgever houdt zich bezig met de activiteit ‘aannemen van werk’ en vertegenwoordigt hiermee de meest verregaande vorm van flexibilisering. Ze nemen arbeidsintensieve (deel)processen over waarvoor wordt afgerekend op het behaalde resultaat. Dit wordt gedaan door de inzet van eigen gekwalificeerd personeel, eigen toezicht, leiding en planning. Vanwege uitbreiding van de activiteiten zijn we op zoek naar een resultaatgerichte Projectleider voor de regio Utrecht.

Wat doe je? Als Projectleider ben je verantwoordelijk voor één of meerdere projecten van onze klant. Je zorgt voor de aansturing op de werkvloer. Je bent eindverantwoordelijk voor het efficiënt en effectief uitvoeren van de werkzaamheden met als doel het behalen van de rendement doelstellingen voor de klant. Afhankelijk van de grootte en complexiteit van het project ben je verantwoordelijk voor één of meerdere projecten. Jouw taken:

  • Je bent de contactpersoon en sparringpartner van de klant
  • Samen met de Manager Operations en de Implementatiebegeleider zorg je voor een goede voorbereiding en opstart van het project
  • Je bent verantwoordelijk voor operationalisering en oplevering van de gemaakte afspraken met de klant die zijn vastgelegd in een Service Level Agreement
  • Je stuurt het project zelfstandig aan, maakt werkafspraken met je personeel en bent verantwoordelijk voor hun functioneren en beoordeling
  • Je bewaakt de personeelskosten en opbouw
  • Je verzorgt projectrapportages en evalueert regelmatig met de klant en de Manager Operations
  • Je zorgt voor een veilige, nette en prettige werkomgeving en de daarbij behorende verplichtingen op het gebied van arbo, veiligheid en identificatie van de werklocatie

Functie-eisen

  • MBO/HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie binnen een logistieke of productie omgeving
  • Geen problemen met alleen avondshifts!
  • Ervaring met het aansturen van laaggeschoolde medewerkers
  • Positieve en energieke wijze van leidinggeven
  • Je bent kritisch en een sterke gesprekspartner op verschillende niveaus
  • Je bent daadkrachtig en kunt snel schakelen
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is gewenst.

Arbeidsvoorwaarden
Je start in een contract voor bepaalde tijd. Een marktconform salaris tussen €3400,– en €4800,– (afhankelijk van je werkervaring en grootte van project), 24 vakantiedagen, 8% vakantietoeslag, reiskostenvergoeding en volop opleidingsmogelijkheden. Uiteraard zal er na deze periode gekeken worden naar een mogelijkheid tot verlenging van het contract cq contract voor onbepaalde tijd.

Voor meer info: Angelique Nijssen, angelique@revitage.nl , 06-83213778

Comments are closed.