logo
Logo Gardoné B.V.

Facility medewerker

Wat ga je doen
Als Facilitair Medewerker ben je hét aanspreekpunt voor veel facilitaire taken. Je bent verantwoordelijk voor het op een efficiënte en kwalitatief goede wijze uitvoeren van facilitaire werkzaamheden. Je hebt aandacht voor de orde en netheid in het gebouw. Is er ergens een probleem, dan zie je dat direct en los je het op voordat er een melding wordt gemaakt. Je neemt facilitaire klachten, wensen, informatie en storingsmeldingen rondom facilitaire zaken in behandeling; Je bent hierbij het eerste aanspreekpunt. Je beheert het facilitaire systeem, je geeft opvolging aan meldingen, storingen en klachten. Je loopt controleronden in het kantoorpand. Je controleert daarbij het sanitair, verlichting, hang- & sluitwerk, apparaten en installaties waarbij scherpe controle op (on)veilige situaties van groot belang is. Je begeleidt externe leveranciers bij werkzaamheden op de werkvloer en controleert de uitgevoerde werkzaamheden. Uiteraard krijg je ook de ruimte om mee te denken over verbeteringen. Met jouw ervaring en kennis kunnen we de dienstverlening naar een hoger niveau tillen. Je rapporteert aan de office manager.

Wie ben jij
Een dienstverlenende facilitair medewerker met een MBO werk en denkniveau. Je hebt ervaring in een vergelijkbare functie. Je bent representatief, je kunt zelfstandig goed uit de voeten en bent stressbestendig. Daarnaast:

  • Ben je sociaal- en communicatief vaardig en heb je een servicegerichte werkhouding;
  • Ben je in het bezit van een BHV-certificaat (of bereid om een BHV-certificaat te behalen);
  • Heb je oog voor veiligheid, signaleer je onveilige situaties en handel je hiernaar;
  • Is een vraag in het Engels voor jou “No problem”;
  • Kan je de juiste vragen stellen om het probleem te achterhalen en weet je de juiste vervolgacties te treffen;
  • Beschik je over technische kennis;
  • Heb je een ‘hands on’ mentaliteit

Sonova Rotterdam
Sonova (opgericht in 1947), is marktleider in innovatieve hooroplossingen. Met ruim 3.300 winkels en zo’n 11.000 collega’s zijn we in meer dan 90 landen aanwezig (Europa, UK, USA, Canada, Brazilië, Australië en Nieuw Zeeland). Dit brengt ons in de top van de 20 grootste Retailketens in de wereld. Ons hoofdkantoor staat in Steinhausen, Zwitserland. Sonova Retail Support Centre is gevestigd in Rotterdam. Vanuit deze locatie ondersteunen we ons global netwerk. De facility medewerker die we zoeken is onderdeel van het Sonova Retail Support Centre en heeft Rotterdam als werklocatie

Wat mag jij van Sonova verwachten?
Naast plezier in je werk met veel afwisseling en uitdaging biedt Sonova jou fijne collega’s. Een tijdelijk contract voor 24 uur met uitzicht op een vast dienstverband. Werkuren en dagen zijn in onderling overleg te bepalen. 25 vakantiedagen per jaar op fulltime basis en niet onbelangrijk een passend salaris tussen de €1800,00 en €2400,00 op fulltime basis afhankelijk van de ervaring die je meebrengt. Daarnaast ontvang je uiteraard vakantiegeld en een bonus.

En? Enthousiast? Ben jij enthousiast na het lezen van deze vacature? Dan ontvangen wij graag jouw gemotiveerde sollicitatie door het mailen van je CV en korte motivatie naar angelique.nijssen@sonova.com. Wil je meer informatie? Bel dan +31 6 83213778.

Comments are closed.